Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 19, 2010

yes dapat update!!

salam..

masuk hari nih da ari ke 3 aku keje..
alhamdulillah environment ok...
setiap kali masuk waktu solat mesti akan ada staff yang azan...**sangat terharu..**
n setakat nih da 3 ari aku berpuasa ganti..hehehhe
yela segan silu nak enjoinkan diri dengan orang lain buat aku tekad ganti puasa...**hmm bagus jugak..**hik3

tapi pengalaman hari first drive sorang2 dari kota damansara ke subang..
memang nervous...
kene plak kene balik malam sebab ada tender...
sangatttt cuak..**cek xpenah drive malam..**
mujur ok jek..hehehe
tapi aku tersesat jugakla...
terus tipon en tunang roger jalan...
padahal kak zu ada jek..**tapi cek malula...**huhuhu

haish..da 3 ari aku stay sini..
rasa macam seronok plak..
walaupun major keje2 aku dalam admin..
tapi xpela..slow2...lepas ni pas da pro baru buat sales..
**suka sangat..padahal susah giler nak cari customer..**lagi2 services...

hmm...nantilah kalau ada kesempatan lagi..leg hapdet...hehehhe
selamat bekerja...(kebetulan arini datang awal giler)

2 comments:

  1. kuatkan smgt & terus berusaha menimba pengalaman ye ija

    ReplyDelete
  2. thanks akak..tapi makin hari baru rasa lain keje betul2 nih ngan keje kontrak or praktikal kan..bebanan dia banyak...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..