Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 26, 2010

konvokesyen lagi..

salam...

xsangka hari2 yang bermakna ni aku betul2 punya banyak masalah..
transport xde..
terpaksa kurangkan orang yang nak ikut..
semalam terpikir plak biarlah aku sorang jek naik bas..
pastu terpikir lagi..
sumbat jek ramai2 dalam kete...tapi xselesa..
bajet nak kena calculate lagi..
terpikir plak nak sewa jek kete kat sana nanti..
tapi cek xrela tengok my parents naik bas...
terpikir plak nanti pas konvo jek terus balik laju2..
tapi apa ertinya p jaoh2 tapi xdan nak p mana2 langsung...
setakat UUM tu ada apa jek kenangan tuk dorang..
aku banyaklah....huhuhuhu

asik pikir..pikir...pikir jek..
sampai buntu seh..
semalam sampai xrasa nak makan langsung...
susah jugak nak meraikan hari gembira ni kan...**sebenarnya kalau ramai xsupport..**
kenapa ntah..
heran..padahal aku rasa kalau orang len konvo pon aku adalah manusia paling hepi..
tapi bila diri sendirik nak konvo..
rasa len...xsangka masalah macam ni leh timbul...
serius! xsangka langsung..

xpelah....memang macam ni caranya..
bersusah susah dahulu..bersenang senang kemudian...
cuma kena tau macamana nak handle masa ngah susah..
jangan sampai trkilan nanti bila dikenang2 semula..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..