Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 21, 2010

sangattt penat..

salam...

semalam...aku men'dinner'kan diri dengan office mate...
saja nak cuba2 makanan kat kedai len...huhuhu..**sejak aku duduk cini..semua kedai aku makan macam xsedappp..**...nak makan masakan makkk...huwaaaa
tapi tiba2 malam tadi ter'sedap plak nasi goreng ayam nya...
so, aku pon makan dengan lahapnya tanpa memandang kekiri dan kanan...
lepas makan..baru terperasan ada nasi tertumpah..**sungguh kemproh sekali beliau**

ahhh sape suh aku duduk kat luar...yang gelap gelita tuh...warna nasi goreng tu pon aku xpasti kaler apa....
tapi masa balik....
boleh aku tersesatt jalan...
tibe2 aku nampak signboard johor bahru...**wui ko bia betol**
mujur ada stesen minyak petronas yang menjadi kaunter pertanyaan tuk aku...

alhamdulilah akhirnya aku sampai umah pukul 9.15 malam..
penatnyaaa mak ai..
pukul 10.30 baru tido lepas basuh baju2 n borak2 jap...
tido mati abes....tibe2 jek da pukul 6.00 pagi tadi...
harap sangat jam tu terawal ke...tapi hampeh!

pagi nih kat opis...sunyi sepi jek..
maklumlah semalam kalut siapkan sebut harga...
tapi hari nih kot barulah terasa xkeseorangan..hehehehe

kakru da dapat geng....ceh!
oklah nak p breakfast sat na.....**twink..twink..**

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..