Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 14, 2010

TAraaa

salam..

arini aku sangat eksaited...gembira sekali...
sebabnya?????...harini 14hb oktober 2010 dengan rasminya aku memiliki sebijik kereta...
weh..ni bukan bebual2 tau...
ni realiti...heheheh **aku pon xcaye lagi nih...panggggg sebijik kat muka..** sakit dowh (sambil mengusap lembut pipi )...xboleh blah macam citer novel seh ayattt....

ini semuanya kerana perjanjian yang telah dibuat berbulan2 dahulu..
yang mana isi perjanjian itu disebut...
:"manakala seandainya penama yang berikut (cik rukijah binti kassim) memiliki atau akan memiliki mana2 pekerjaan tetap...maka saya sebagai abangnya (en. abd fatah bin kassim) akan menghadiahkan sebijik kenari yang bernombor plat jjc 8415 tanpa sebarang bayaran selain bayaran bulanan yang bersisa:" sahh!..aku setuju...

n setelah berbulan2 aku jeling2 manja jek..
n akhirnya aku berjaya memilikinya...hehehhe
pastu dengan berkobar2 nya pagi tadi aku terus pegi klem ( pergh rasa macam hadiah konvo gitu.....

n benda pertama sekali aku buat......>>>

aku basuh dia cukup2.....biasa nih""...aku perhati satu2 apa yang bangla nih wat dengan penuh kesungguhan..berani dia berkasar dengan baby baru aku nih....


mula2 dia simbah manja2 dulu...



pastu sembur lagi dengan sabun sampai putih melepak baby aku..


dia kasi sapu2 body badan baby aku dengan penuh berhemah dan lemah lembut..


n then dia mandikan lagi.......

n taraaaaa....baby bucuk aku da siap n wangi.....hehehhehe

alhamdulilah....moga2 xde pape masalah pasni...aminnnnn

5 comments:

  1. dh dpt kete tu jg elok2....jgn tau nk bwk jer...

    ReplyDelete
  2. same keta my mum..wah2x ija dah beli keta..akak x beli lg

    ReplyDelete
  3. aku?~~hehehe..insyaAllah nanti ajarlah orang jaga...hik3...mana la tau nama pelik2 barang dalam kete tuh..huk3

    kak ina~~tulah saya ingat lagi kete mak akak...warna silver kan xsilap..hehehe..ala, akak bila2 nak da dapat...heheh

    ReplyDelete
  4. ija,akak dh emel tentang HL di emel ija..sila check.

    p/s: akak akan beli lps kahwin, keta biasa ja..jimat kewangan & minyak..x nak keta besar2x

    ReplyDelete
  5. best nyer dapat kete ni......

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..