Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 12, 2010

alhamdulillah penantian aku bakal berakhir..

salam...

harini memang rasa len macam...
semalam pon rasa len macam...tapi dia ke arah frust2 manja gitu..
ekcelli semalam borang KPLI da kuar...
masa tuh excited...tapi xeksaited sangat...*nak isi borang ke xnak**
n last2 masa aku melilau2 xleh tido malam tadi...aku amik keputusan nekad!!..
nak isi jugak macamana pon..

n pagi tadi program wedding kak de...
survey2 kad kawen, banner, bunting, khemah, doorgift...
**ooh tuhan saje yang tau betapa aku xcited skali**...macam weds sendirik plak...
tapi jujur...memang aku xsabaq pon...huk3
tapi part yang paling bermakna skali masa ngah book banner....

tibe2 aku dapat col dari nombor yang xdikenali...
laju2 aku angkat...sebab???..tatau nape...
tibe2 orang tuh bersuara...
***hmm xyahla aku tulis dialog...***
dia cakap....
'tahniah sebab kami da bersetuju untuk melantik awak sebagai staff Bit Sdn Bhd bermula 18hb oktober ni...**lebih kurang macam nilah**

alhamdulillah...
masa tuh tuhan je yang tau perasaan aku...
sedia gembira bercampur baur...terus setelkan urusan kakde...
tipon mat n man tuk carikan umah sewa...
n mungkin stay umah kakzu...heheheh..**ada bilik kosong kan**
n mungkin perkara yang belum berani aku rancang!!!
aku drive sendirik pegi KL Jumaat nih...
b.tah n k.nana dalam proses meluluskan pindah milik kereta Kenari merah tuh pada kakrue..huihihi


semua ni pon kalau jadilah...huk3
pape pon aku berdoa sangat2..bialah semuanya berjalan ngan lancar sekali.....aminnn

3 comments:

  1. thniah dh dpt keje...nnti kt sn jg dr baik2 tau igt org t'syg slalu huhuhu

    ReplyDelete
  2. tahniah ija...selamat memulakan tugas nanti...apply je KPLI tue ye..mana tau kot rezeki

    ReplyDelete
  3. ~~abg?..thanks..don worry mestilah ingat orang yang tersayang...hehehe

    ~~kak ina..thanks kak..tulah memang rancangnya nak apply KPLI tuh..yela standby kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..