Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 4, 2010

on9 tanpa motif..

salam...

pagi tadi masa ngah goreng ayam...
semangat sekali aku on laptop nih...
xde motif pon...
n tibe2 masa ngah tebalikkan ayam...
tibe2 b.li da guna laptop...
rasa macam terkilan...
tapi aku pon xtau nape ntah terkilan....
n lani laptop da bole guna....
selama berjam2 aku online....
still tatau nak wat ape....

padahal semalam plan bukan maen lagi...
nak tipon hea tanya akaunla....nak bank in wet jubahla...nak pos dokumen kat anemla....nak pegi lepak umah kak ngahla (dengar2 ada gosip baru..nge3)...
sampaikan kak ida kol ajak p bandar pon...
aku tolak mentah2 dengan alasan bizi!..
hampeh arini xde wat pape pon...
duk umah wat pape jek....

tuh baju pon xbelipat agi...
haishhhh...
okla nak pegi mandi...
kot2 dengan cara begitu aku lebih segar dan rajin tuk meneruskan kerjaya sebagai bibik yang cemerlang!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..