Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 28, 2010

peningla macam nih..

salam...

pagi ni betul2 rasa mood kacau bilau...macam puting beliung yang nak berpusing tapi stuck2..
xtau abes bateri ke.....barang berat sangat ke...dia pon xde mood nak berpusing2 ke...
aaaishh..xtau apebende ntah intro ni...**macam hampeh**

semalam pas balik keje dalam pukul 9.00 pagi..
.**malamnya terpaksa stayback kat opis sebab cek xberani nak drive sorang2 p umah flat yang konfirm sunyi sepi seram sejuk time2 pukul 2 pagi tuh...lagi2 kalau xdapat parking...pergh kena plak umah tingkat 4...kalau nampak jembalang je pon da rasa aku xkan lupa sampai bila2....nak2 plak kalau jumpa makhluk manusia yang berhati syaitan...lagila takut..memang aku xkan lupa sampai mati!..**..takuut weh..
**khayalan aku ni sume kerana semalam ter'tengok cite 'the criminer of chainsaw"..gitu kot bunyi tajuk dia...ntah aku pon xpasan..**gile keji cara dia bunuh**

hari nih plak...datang ofis ngan berita sedih...huk2...isk3...
pagi tadi tipon umah....kemungkinan besar mak ayah xikut p konvo..
apalah ertinya konvo aku kalau mak ayah xde...
tapi xpelah kot..at least adik beradik hang ada....**tapi syok dia xcomplete r parents xde..**
hhmm..pasrah jela apa nak jadi pon..jadilah...

n pelannya malam nih dorang datang pick up aku atau pon aku sendiri pickup diri aku nek bas...
aduyai..benci seh naek bas masa nak konvo...isk3..isk3..**nanges lagi..**

hmm..xpolah nak wat lagu mana...
dah tertulis kat luh mahfuz pon apa nak jadi esok..
kita berusaha jela n redha....


hopefullly sangat2 hari konvokesyen aku akan jadi hari yang bahagia....aminnnnn

2 comments:

  1. sedihnya dengar...mmg bermakna klu parent ada bersama...mungkin dah suratan...awat depa x pi ija?

    ReplyDelete
  2. tulah kak..rasa macam kosong je kan...parents xdapat pegi sebab kurang sihat..takut xtahan berjalan jauh...sedih kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..