Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 25, 2010

baru ku tau inilah keje..

salam...

alhamdulillah setakat nih aku masih sangat gembira menjadi salah seorang staf BIT..
banyak perkara n pengalaman baru yang aku dapat..
setakat nih rasanya macam2 kontroversi pon aku da rasa..
tapi bagus jugak....at least aku x menjadi mentah terlalu lama..
mungkin 2 minggu tuh da cukup untuk aku betul2 faham mengenai selok belok dunia bisnes..
n tulah impian sebenar aku....hihihihihihi

semalam meliputi malam tadi..
adalah malam2 yang sangat tought..
xtau kenapa..
tapi xsangka majoriti dalam rumah mengalami situasi yang sama..
so aktiviti makan2 n gebang ramai2 sambil berketawa sampai tengah malam...
memang betul2 buat aku lupa masalah...
tapi masa bangun je pagi tadi...
aissh...rasa serba salah makin tebal...

so, akhirnya sms minta maaf aku taip jugak sebelum mula drive..
n alhamdulilah....aku dapat kata terima maaf yang sangat positif....
alhamdulillah ya Allah...
rupanya maaf boleh mengubah mood n rasa hati sekelip mata jek...
n sekarang aku sangat berhati2 sebelum bertindak!

n mulai hari ni...




SAYA...



Rukijah Binti Kassim...


akan berusaha untuk menjadi positif n professional!


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..