Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 25, 2010

sandarkan pada kenangan...

aku rasa disaat entry nih ditulis...aku memang tengah emosi xstabil..huk3...lalu aku amik keputusan nak singgah kejapppp jek kat K.A.S.I.H.S.Y.U.R.G.A
...Animated Pictures Myspace  Comments


sejak dua menjak nih ada je benda xsyok..mujur da nak balik kampung...tibe2 aku teringin nak makan kepsi, mcChicken,french fries, satay, tempura Pizza Hut, jemput2 kentang, beger daging blek paper ngan air pepsi secawan..aku nak makan semua nih sekali arung time lunch..boleh???.


aku tau mustahil weh sebab aku sedang begitu nekad tuk berdiet..huk3..xkan sesekali aku terpedaya..Animated Pictures Myspace  Comments tapi memang impian aku pon satu ari nanti nak wat macam tuh...

pagi tadi membe2 Sintok yang nak berkonvo da mula kol mengkol..sedih jek rasanya.xdapat pon aku nak jengah dorang grade..padahal dulu suka duka sama2 harung..lani saat bermakna n mungkin terakhir pertemuan kami...tibe2 aku xdapat datang....

macamanala angah pakai jubah kan..dulu masa mula2 daftar jadi rumet..macam budak2..tapi pastuh diala penasihat peribadi aku...fara pulak mesti da makin matang walaupun manja..kenangan ber5 masa kat UUM memang best..tapi tempoh pengajian yang berbeza..membuatkan semuanya makin jauh..n jauhhhh...

tibe2 aku nak review kenangan2 dulu...

masa nih sem satu..sumenye start masa orentasi..bilik pon sebelah menyebelah..aku, angah, fara, amah n ain kat depan..


sem 2..ramai2 p puncak viesta pakai baju TRADEWINDS...penat2 suh cover sedey..leh angah ketawa gembira...hahaha


sem 3...makan angin kat Jitra

sem 4..kali ni p ronggeng kat Jitra..

sinar maulidurrasul...




gambar terakhir yang kitorang amik (sem 6)..n kemudian..tiada lagi gambar seperti ini....huk3..

macam dah jauh bila masing2 mula ada komitmen sendiri..krisis yang apakah??..so, apa yang terjadi mungkin hanya tinggal kenangan..mungkin tiada lagi sepenuh hati...

tapi bagi aku..sekali berkawan..selamanya tetap kawan...
Friends Myspace Comments



eh..macam ter'sadis' plak entry ni last2...aku rasa bukan singgah kejap kat K.A.S.I.H.S.Y.U.R.G.A...ni dah complete 1 entry memori...semoga kenangan ini segar di dalam lipatan hidup kita...

1 comment:

  1. ble imbas kenangan dgn kawan2x mmg manis...rs nak ulang balik je kenangan di university

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..