Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 7, 2010

HuARGHhhhhh

salam ari Isnin...

0630 pagi tadi..aku xnak bangun tido langsung...tapi disebabkan arini keje..aku bangun jugak terkedek2..mandi yang paling x ekhlas..n gosok baju slow2...pakai tudung ngan mekap ala kadar jek..

0730 aku da gerak dari umah..sambil dengar Era....zzzz.. aku tertido..sedar2 jek da sampai bangunan Symphony depan opis nih...huk3

0800 pagi sampai ofis....terus bukak laptop.cek2 emel tengok apa yang patot......terus aku nampak 3 emel....
1) edit proposal - submit esok
2)paper work praktikal - submit 12hb
3)contoh report praktikal dari senior - 38 page..

pastu.. semalam lagi ada jek yang xkena..pergh..memang mo0d kaw2 xsyok arini...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..