Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 10, 2010

BROGA HILLS HIKING>>!!-menuju puncak-

testing..testing..one..two..three..Animated Pictures Myspace Comments

salam..seperti yang telah aku gembar-gemburkan sebelum ni mengenai projek 'baek punye' di BROGA HILL...jadi pada saat dan waktu ini aku telah berbesar ati tuk mereportkan kejadian tersebut..hehehe..banyak kenangan..tapi begitu pahit untuk aku telan...

Animated Pictures Myspace Commentshuk3..biarlah hati brbicara....>>>

0230 pagi nan indah..berkobar2 team kete kak zu pecut p opis..sejukkk..sambil2 menunggu team2 laen tiba..sempatla aku kejam mata 100-200 saat..sambil me'snap' gambar sendiri...hehe
tepat jam 0300 pagi..konvoi 3 kete dengan gembiranya menuju ketempat kejadian..aku???..meneruskan sesi lelap..sedar2 aku berada di sini>>
!
!
balai polis??!!..apa yang terjadi??..aku sedikit gabra dan kelam kabut..setelah ditenangkan..baru tau citer..upe2nya nak tanya jalan..sebab menurut man..setelah agak lama memandu..xde jugak signboard broga hills..sesatkah kami??...xla..lepas tau jalan..terus menuju kearah yang di tunjuk oleh pegawai polis tadi...

kami melalui lorong2 kelapa sawit..yang ada hanya lampu kete sahaja..sedikit takut dan was2..tapi nekad..gerak jugak..lepas tu..dengan rasminya kami tiba tepat jam 0430 pagi..tanpa melengahkan masa...>>>>

...parking, tukar kasut, pakai beg, cek barang, baca doa dan kami pon memulakan HIKING...

penat xterucap dengan kata2..kaw2 mencabar naluri kewanitaan aku..

wajah pelik asyir n man..diganggu makhluk halus mungkin..xde sesiapa berani menegur..


akhirnya..sampai ke puncak dengan selamat jam 0600 pagi..gembira bukan kepalang..
tapi malang yang ber'bau'....tiba2 perut aku memulas dengan dahsyatnya..hanya satu ungkapan yang mampu aku kongsikan...
NAK PEGI TOILET!!!..PLISSSSSSS.Animated Pictures Myspace Comments

...tapi xdapat den nak nolong...huk3..1 jam setengah tu mendaki..gile nak turun laa tu jugak...nak xnak..tahan sampai muka biru..

sempat jugakla aku snap gamba sket...tawa dalam tangisan..

crowded kaw2 orang masa tu..dalam pukul 0800 pagi..actually aku xsampai puncak pon..disebabkan masalah perut yang kritikal..hanya berhenti di puncak pertama dan melihat orang laen ketawa girang..huuhhuhuh

and....matahari dah nak naek..0930 pagi...team decided nak balik...of course aku adalah manusia yang paling gembira dan girang saat tuh...

tapi seksa sungguh menuruninya dalam keadaan perut yang 'sarat'..OH TUHAN...

senyuman yang dipaksa..huhuhuhu

sampai jek kat kete...cepat2 gerak dan menuju ke mana2 stesen minyak berhampiran..
xsempat kakzu nak parking..aku dah berlari anak mencari toilet..xnak ramai pulak toilet pompuan...akhirnya..kami menggunakan toilet lelaki dan man menjadi pak jaga..terima kasih man...hahahaha

pastu..........
...nak tau lagi.??!!

..kitorang pegi singgah plak kedai makan..n aku makan nasi lauk ikan keli+sambal pedas..pergh sedapp..(xserrik tuh)..hehe

balik tuh aku terus pengsan ....Animated Pictures Myspace Comments

kesimpulannya..aku memang rasa hebat sebab berjaya menjejakkan kaki kat puncak Broga..satu kenangan yang xmungkin aku lupakan..huhuhu
::...::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..