Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 21, 2011

Thinking BACK!

salam..

bila da bertahun2 jagung menjadi seseorang...**baby, budak2, anak dare, bini orang **
aku rasa aku dah jadi macam2 jenis orang..berubah2 ikut keadaan dan persekitaran ATAU dalam kurungan 'HipOkRit'...
bukan aku xpenah rasa give up..selalu dan banyakk kali kot..
tapi once jek perasaan tu attack jiwa raga..aku pk balik macam ni....
n pastu baru aku fight balik...sometimes aku lebih rela orang benci aku asalkan aku dapat sampaikan apa yang aku rasa....n lepastu aku lega...n kembalikan relationships tu balik...tapi kena tegas weh!..jangan biarkan kesilapan yang sama berulang....


sebab..bagi aku..kawan tu memang sangat penting n kita adalah entiti yang saling memerlukan...event pun dia banyak 'slek'..tapi SEKALI berkawan....SELAMANYA berkawan..

Motif: **tibe2 aku teringat plak rangkaian kawan2 lama....macam2 kenangan...aku rindu mereka...n aku rasa aku perlukan mereka kembali..hmmmmm"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..