Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 11, 2011

anniversary ke -5..boley?

salam..


arini saya nak tujukan ucapan Selamat Anniversary @ ulang bulan kita yang ke-5 kepada en Amin....yeaa tahniah**

semoga kita akan dapat lagi ucapan ni masa 11/11/2012 tahun depan...
ok mengaku.....
sekarang aku sangat eksited nampak tenet...**padahal boley jek beli brodben..tapi tanak!no way! aku nak sekat jugak keinginan tu selagi aku belum rasa betul2 pentinggg! or selagi aku rasa leh bernafasss lancar tanpa tenet...selagi tuh aku tanak register brodben!


sedar xsedar minggu ni memang sangaaatt DAMN!
sume keje xjadi...sales keLaut....Lemak KePerot...
pergh..aku da dapat title.::: budak gemuk a.k.a boncits....oomaigod malu...

tape2 ...ngucap.
aku akan buktikan walau sebesar manapun kelihatan...berat aku wajib xley lebih 60..boleh??
encik amin kate....no no mustahil! anggaran sepatutnya da cecah sekitar 65...
aku pon kate cam mustahil....busuk2 da cecah 66..sebab aku dapat rasa lemak itu sangat menggedeber.......**speechless**

okla dah....aku rasa aku da terkasar bahasa kepada diri sendiri..ampuuuun..

1 comment:

  1. woooo....woooo..sangat tak aci main bulan ye..
    bukan kira tahun ke..hehehe.
    jom kira BML baru tau over ke tak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..