Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 25, 2011

Jadual Cuti PACK...boleh??

Salam…

esok sangat thought..
jadual berjalan-jalan cari makan sangat pack..
kenduri kawen je dua.. n game futsal en. amin satu....

of koslah aku pilih....

yes!..akhirnya setelah bertunang ..berkawen n berrrmacam2 lagi...
dapat jugak aku tengok husben sendirik men futsal depan mata....
moga2 jadi championla abang esok ea.....hihi

keputusan ni aku ambil menggunakan kaedah medan kalkulator...
beriya2 aku congak menanti hari gaji..
so, keputusan muktamad mestilah amik kira mana2 aktiviti yangberbaloi..worth...n sentimental value..

ok..tibe2 terlintas dialog mega+ keramat Bini Biniku Gangster

' Suami di dahulukan..Pencapaian Diutamakan'

Terbaik!

so sorry..minta ampun n maaf kepada jemputan yang xdapat aku hadiri..
bukan berniat nak bagi bermacam2 alasan xmunasabah..
tapi memang kudrat diri xdapat melawan keadaan semasa...

apa2 pun kami mendoakan pasangan2 pengantin ini akan kekal bahagia berpanjangan selama2nya...

Ingat Badai yang melanda pantai sebenarnya mengindahkan lagi pemandangan pantai….**boleh??**

Quote ni pon terlintas tanpa keizinan…**ada makna tersirat**…


cuba korang baca banyak banyak kali.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..