Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 26, 2011

air ES!

Salam..

kali ni bukan entry maen2...
ceh konon nak tunjuk serius bagai..

sekarang ni...aku memang kecurrrr gile tengok air sejuk..air batu...air dalam peti sejukkk.

GULP...sedap siotttt...dulu akulah manusia yang paling xsuke minum air!

tapi aku risau der..
semalam rupanya doktor mediviron tuh bagi aku vitamin obimin..
setelah disiasat2 upenye obimin ni sesuai untuk kandungan 3 bulan keatas..
lani aku just tahap2 amatur lagi..
sesuai makan vitamin asid folik.,


kaler merah : obimin
kaler kuning : asid folik

nak xnak terus aku benti laju2 makan obimin...
pasni nak kena jumpa doktor balik..
cek betul2 n scan...
barulah boleh proper sket..
TAPI BUKAN KLINIK MEDIVIRON!

mentang2 aku ni sangat malas nak amik tau hal2 pelik2..
doktor tu pon men taram jek bagi aku ubat...isk3..
shahdu der...orang cakap first time kan...
pengetahuan tu memang zero..
lagilah duduk jauh dari family...
en. suami pun terpaksa berjauhan tuk cari rezeki...
lagila selalu hiba..
nak mengada2 lebih pon xleh..xde sape nak layan dukk...huwaaaa

p/s:::

aku sangat emosi sekarang,...saiko je lebih..
padahal sebelum ni tabah jek...nge3

5 comments:

  1. kuatkan smgt ija...jgn bw emosi..nanti bahaya kandungan k..allah ada selalu dgn mu

    ReplyDelete
  2. ibu mengandung nak manja2 common la jah..Kena pangkah klinik itu terus la kan..

    ReplyDelete
  3. tahniah! be strong okey... ari tu jumpe x tau pon.. hehehe

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. mia-ina ~~thanks kak..insyaALLAH..betul tu kak..ALLAH bersama kita

    shidasyakirin~~ yup kak..kita pangkah Mediviron TAipan!!..hehe

    muLan~~~Thanks kak ti..hehe.ari tuh saje jek ak berahsia dulu..hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..