Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 6, 2010

selamat hari banci...

salam....

konform semua da tau semalam ari banci semalaya...
makanya,..kerjasama anda amat2 diperlukan...

yang kelakarnya.... semalam jek...
anak buah aku da ngadu...
kene halau masa banci sebab tuan rumah ingat orang nak jual astrola..minyak wangila...
adoi....kesian dowh beliau...
aku sebagai penyelia pon xdapat berbuat apa2...
just boleh gelakkan beliau dengan senang hati...hahahaha

tapi boleh tahan jugak kerja aku....
7 anak buah aku kat 7 kawasan banci...
sorang2 kol mengkol....
lenguh kaki aku duk ulang alik kesana kesini..***weh..ko jalan kaki ke drive????**
bukan apa....baru aku tau....drive pon penat...huhuhu

yang bestnya semalamnya lagi....(5hb)..
ari pendaftaran taufik kat ILP Mersing...
wah aku sebagai akak yang menyebuk...
semangatla duk teman mak n ayah menghantar beliau....

pendaftaran jek mak ai dekat 4 jam...
bayangkan kena lepas 9 kaunter tuh baru leh dapat bilik...
betul2 mencabar...
aku plak yang rasa nak nanges....huhuhuhu...penat dowh.

tapi memang gelak sakan r masa dorang kat kaunter 3...** aku ketawa sampai nak nanges..***hahahahha
kaunter potong rambut...hik3...first time aku nampak kaunter ni seumur hidup aku...

makanya...gambar2 ini telah dipilih secara rasminya sebagai gambar entry cek kali ni....
selamat bergelak sakan.....hahahaha



gambar sebelum....

kelihatan beliau tersenyum penuh bahagia sekali sewaktu ayah berhenti jap sebelum meneruskan perjalanan pagi itu....



dan selepas melepasi kaunter 3 tersebut...hahaha..beliau terpaksa senyum jugak untuk mencover rasa kesedihan dan kekesalan dalam jiwa.......



hahahahahaha...macam banduan cinta 3 segi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..