Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 24, 2010

aku budak GARANG!!!

salam...

aduh...arini syok kaw2...
dari pagi tadi aku bergembira dan bersenang lenang berehat2 sambil merehatkan minda yang kusut masai nih...

makan....online..tengok tivi....online balik...tengok tivi lagi......nikmattttt...
lagi2 akhirnya semalam aku dapat makan putu bambu ngan cendol..pergh my fevret..

aku da tau apa yang patot aku buat sebagai penyelia!!!
YES!!...aku hanya perlu GARANG !!

buktinya sejak fasa ke 2 ni start...
dorang da berkomitmen n sangat berhati2 berurusan dengan aku...

sebab mulai fasa nih....::

segala urusan pembanci dorang kene datang umah or pejabat !!
setiap ari mesti report perjalanan!!>>..**kalau x aku wat attendance ZERO**
setiap kesalahan pengisian dan pengiraan....WAJIB edit balik depan aku...

kejam ke????

dah2...malas cek nak bebel pasal kerje...tapi kalau terbebel lagi....
apa nak buat...itulah tugas diari...kene redha...hehehe

pergh...bertambah nikmatnya bila pagi tadi taufik cakap b.yan nak belanja kepsi petang ni....
nyam2...RINDUNYA KEPSI...huk3
kne plak demam aku da nak kebah....selera memang tahap gaban...QADAK abes...

xsangka ramadhan da nak dekat...rasa debar2 plak...sebab perbincangan dan kata putus dah pun dibuat oleh kedua belah pihak... raya ke-3 majlis pertunangan...hantaran 9 dulang akan disediakan kat cni..tapi aku masih fikir2 kan barang hantaran.....cuma kaler tema da di 'decide'kan...belah pompuan pink hitam n lelaki oren hitam...eh, kene ke pink hitam???...xpela nanti diskas balek ngan kroni cek..huhu....mujur ada 4 orang akak ipar..
**agak2 leh mintak sponsor x ngan dorang?.**.huhu

status::: xsabarnya menanti kemasukan gaji kat dalam akaun CIMB....

berapa kali minggu depan da cakap nak masuk...fedap!

3 comments:

  1. x sbr lak nk tgu ry ke-3 kan huhuhu

    ReplyDelete
  2. mestilah hehehe....hari baek punye...

    ReplyDelete
  3. amboi....mntang2 la hr tue hr p'mlaan kan2....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..