Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 31, 2010

'MaCam' family Day....hehe

salam..

alhamdulilah sejak akhir makhir ni...ada jek entry seronok...hehehe
n maknanya hidup aku cam makin syok...oooh my unique life...
n yang paling best..aku x plan pon....

boleh kelmarin (29hb) ari khamis..
agen yang bawa bibik kak nana datang tuk bawa beliau balik Pahang...
lalu mak pon menelefon b.tah tuk bawakla bibiknya balik sini malam tu jugak....

tibe2 petang tuh yang sampai dulu b.ni...
leh plak tibe2 dia demam n nak wat (koh kecol)...rawatan tradisional sejak temurun family aku..hehe
....terus dia balik kampung...

n malam tuh beramai2 adik beradik aku yang datang sebab ada 2 orang baby...
makanya secara x sengaja terus jadi macam family day...
dengan kecoh mecoh nya...aduhhh..rasa macam raya....hepi dowh!

dari kiri...new born..Az Zhahiyyah Zahrah Bt Abd Fatah...buka men mencabar aku n keluarga aku nak sebut namanya..sampai kan b.tah terpaksa tulis nama tuh kat papan hitam...huhuhu

p/s::: kecewa!..banyak gambar aku nak masukkan...tapi file besar sangat..huhuhu...



1 comment:

  1. so cute.. ^__^

    tak sbar nak tggu my sister branak.. ekeke..

    semoga dipermudahkan segalanya.. aminn..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..