Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 6, 2013

End of 2012..CAMERON HIGHLAND! aku datang....

salam..

sebagai pemula entry 2013..
haruslah ada penutup 2012!..

masa tuh 22 December 2012..ari sabtu yang cool,
rombongan cik Kiah berangkatlah ke Cameron Highland..plannya secara tibe2 sebab kebetulan family abang saya  datang bertandang..dan destinasi yang macam best adalah CAMERON HIGHLANDS!

apa lagi  mami yang sorang ni menggelabah bagai prepared baju sejuk untuk Raudhah...kan CAMERON kan tempat sejukkk macam Ostralia tuuu...


and seperti di review dalam internet laluan alternatif yang senang adalah melalui simpang Pulai....
tapi  abang saya nakkk jugak lalu Tapah....ok la..**saya ikuttt je...xde penglamanla katakan**
Raudhah sportingla mula2...senyum2 sambil dengar lagu dendangan kak Fatin n kakak BABY yah..
"Ding Dong Bell""Mana ikan""Mana Kucing"

ceria eh muka kamu adik...hehe

p/s: masa ni encik ayah terpaksa dukung Raudhah sebab maminya tengah bertarung dengan mabukkk...serius! pening gila dekat 2 jam berpusing2 untuk sampai ke tanah tinggi Cameron Highlands!..kena plak tibe2 Fatin muntah milo kat baju aku....KONFOM memang nak suh aku muntah jugak!


 

 akhirnya......**gambar ni pun jadilah**

destinasi Strawberry farm ..

punyalah ramai orang....dapat parking nuun jauh atas bukit tuh....jalan plak curam...sikit punya seksa nak turun bawah..
**nampak macam XXXL plak pakai baju ni....huhu*

see!..segarkan salad ni...real dari ladang....rasa macam nak cicah ngan sambal belacan kat situ jugak.

 memang xleh lupa...waffer in sangatttt sedap...tapi jem strawberry tu rasa pelik sikit...xleh gi...

 inilah keluarga abang saya.....fatin si akak...Baby Yah si adik...sangat happening n sporting.

tapi adikkkk...

startt je masuk tanah Rata Cameron Highland pejammm je mata....kalau bukak je nanges...sangat bad mood sekali....




 posing dengan mami n ayah pon tutup mata......rasanya kesimpulan yang dapat dibuat di sini..

Ainaa RAUDHAH xsuka CAMERON HIGHLAND...sebab? xtau

Mami pon xsuka CAMERON HIGHLAND..sebab?
1. mabukk...satu penyeksaan yang xde ubatnya!
2. xsejukk pon macam Ostrolia tuuu
3. macam xde pape jek sekarang...selain wafer yang sedapp tu..

Ayah pun xsuka CAMERON HIGHLAND..sebab?
1. membazir je..buang masa kat jemmm je
2. xde pape yang WOW...biasa-biasa je

tapi terpulang pada pendapat masing2....tapi bagi aku CAMERON HIGHLAND da lainn sangat...xmacam masa aku ikut rombongan masa darjah enammm dulu....

bayangkan....masa kitorang pegi tu hujannn lagi..tapi dah xrasa sejuk bukit...rasa macam sejuk hujan kat BANDAR SAUJANA PUTRA je...

and macam biasa..family PICS!


 stilll..Raudhah nangis lagi....



1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..