Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 9, 2012

dia seekor tikus/ cencorot

salam..

arini....demm!
mengantuk yang amat samapai aku rasa da xnak kaber pejam mata atas meja ni..
kategori mengantuk nak mampos.
.kena plak ada report ...demn! dem! dem! * ikut rentak lagu Avril Lavigne – Wish You Were Here.

malam tadi siyes!
lepas layan masterChef pastu sambung bola MU vs Mcity..
terus aku berkobar bersiap sedia bagai untuk tido !..diulangi tido..tidoooo
so, bila terucap je perkataan tido ni sebanyak berkali2..maknanya aku sangattt ngantuk malam tadi.

apa lagi..lampu dimatikan..
kipas dikuatkan sampai nombor 4..
minum air masak...
tarik bantal busuk...
zzzzzzzzz

1 pagi!

cret..crettt..crett...
bukak je mate..ada sekor binatang yang macam tikus tapi bau yang amattt..
berligar2 dekat tingkap dapor...
serentak dengan en amin lari bukak lampu...ting! ..ilang..**siyyot!!**

terus cek tempat kejadian...**ok dia xsempat masuk lagi**
soletep kertas kalender bagai dekat tingkap...sumbat2 kain .....
letak lesung batu dekat lubang air ..**xpasal2 buat keje berat tengah2 malam bute**

beres...

sambung tido...zzzzzz

2.40 pagi..

Ktanggggg!!...
PERGH! dengan mata berat gile..aku bukak nampak hasben dah bangun ketuk2 lantai...
dem! dia try masuk lagi..
dengan idea mamai2 ala kejam tanpa periketikusan...
aku cucukkan plak lidi2 bunga telur dekat lubang kosong yang disyaki laluan masuk SITIkus itu...**aku harap dia takut dengan ketajaman lidi bunga telur...boleh??***

bangga....aku ajak hasben tido..

5 pagi...
bukak je mata....
aku nampak ekor...bontot SITIkus tu yangbesarmacamtikusmondok selamba je keluar dari rumah lalu lubang tingkap yang gile2 aku tutp malam tadi...

...mampos xlayan....

aku buat dek...bulan depan aku nak pindah umah...xkire! xkire!



wish you were here...cuuummmel la kalau camni...sumpah aku xhalau dengan kejam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..