Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 12, 2012

Baru aku Tau..

salam..


alhamdulillah...
da dekat seminggu rumah kena serangan cencurot/tikus...
n lepas erpenat lelah berjaga tengah2 malam berperang bagai...
last2 kitorang FEDAP!

kitorang biarkan jela dorang nak buat ape...
bising ke xbising ke..aku da xhadap..
da boleh tido mampus sambil senyum..

n tibe2 malam tadi...
2-3 kali aku ngan hubby terjaga...pasang telinga jugak nak dengar aktiviti terbaru dorang..

senyappp je...da xde sebarang bunyi-bunyian yang menyakitkan hati, otak dengan perasaan..
tenang setenang2nya dengan dihiasi deruman air hujan yang memang best...
omaigod best gilo tido malam tadi..
sampai terlajak bangun....

n lepastu kitornag berbincang:

hubby:"" peliklah da xde bunyi bising2 malam tadi"
aku: ""ha tulah..dorang da FEDAP kot sebab kite da xlayan""


moral of the story:
jangan HARDCORE sangat dengan binatang..dorang pon ada perasaan....lagi di marah..mestilah dorang tunjuk perasaan.....

moral ke dua:: jangan sampai dorang buat perhimpunan bersih bagai.....shahduuu beta>>

status mood (current) :: tenangg...lega....tibe2 teringan nak dengar bunyi deruann air...pergh sedap tu kalau raya cina ni dapat buat barbeque tepi balau...lepastu bawk tilam angin aku tuh..landing2 baring tenok awan biru....

sumpah aku rindu sangat Kota Tinggi....iskk..iskk..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..