Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

August 7, 2011

tibe2!



salam,

semalam aku berkobar2 bagai nak sambut en.abang,
n tibe2 pagi tadi lepas subuh secara surprisenya beliau balik dengan heppi...YIPPI
rindunyaaaa awak..

semangat bagai nak masak berbuka petang ni...
n tibe2 baru pasan minyak masak abes!..tinggal sket jekkk...huhu

ada 2 option disini:

1) kuar jap pegi beli minyak
2) masak makanan yang xpayah pakai minyak

n disebabkan kete en.abang berada diluar...xsampai hati nak menyusahkan beliau...**sebab kete manual derr..kalau auto da lama aku pecutt**
pastu aku sendiri pon macam xnak pegi sorang2...nge3..

maknanya...memang tengah malas jek senang cite....

so, dari pukul 2 tadi sampai sekarang aku duk google makanan yang kurang menggunakan minyak, contohnya:

sup ayam...**sume ada kecuali daun sup ngan pati ayam ***
gulai ikan..** ada serbuk kari**
ikan bakar..**ada ikan kembung ngan ikan merah je**..not bad
megi**best tuh..tapi cianlah encik abang saya...pengalamn berbuka puasa pertama kali bersama isteri tersayang.... dengan megi je???**
sambal ikan bilis **ooh aku admire sangat nasi lemakkk...tapi xde santan..CHOI betol!**
bubur kosong dengan ikan masin???**bukan taste beliau...tapi my feveret!**

aduh2....tulah ko bebual je lebih..bahan2 xnak standby plakkkk....peninnnng2.
tibe2 rasa macam suggest bazarr saujana putra plak....tapi....no no no...
hari first haruslah masakan air tangan saye...xkire!....hihihihi**sedap xsedap belakang citer...yang penting seikhlas hati n masak penuh kaseh sayang....cehhhhh**

masak jela pape pon...sebab..saya suka tengok awak makan,...nge3.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..