Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 27, 2011

tentang gambar..boleh??

salam..

arini tatau nape...tibe2 aku eksaited..
pagi tadi tibe2 dapat kol dari Gedung Kad kawen..
BEST!! kad aku da siap...nge33

pastu dapat mesej dari tuan rumah...
bila2 masa da boleh p review rumah....n hujung bulan ni baya deposit siap2..
GILE!!benda ni betul2 buat aku risau...
maklumlah duduk di perantauan macam ni..kalau x de umah pas kawen..
nak tumpang sape weh????...

alhamdulillah...kontrak renew lagi...
so, boleh da aku plan cuti kawen siap2 sebelum tender berebut2 masok!

tapi untuk kemaslahatan hidup aku pas kawen..banyak perkara terpaksa ejas balik..
macam doorgift kawen...aku xmampu bagi mahai2...cukupla sekadar seikhlas mungkin...hihihi
tapi untuk bab2 lain plak aku kena gile demand macam fotografi***xmungkin aku biarkan kenangan hari itu berlalu begitu sahaja!**
n tibe2 terdetik kat dalam hati ni nak wat pre wedding..**nge3...macam gewdix**hahaha
n port pilihan setakat ni dekat bengkel kete...boleh????

aku suka beb...contohnya macam dalam gamba ni..


**sumber ehsan dari blog edmund tham..the very2 profesional fotografer...idea dia sangat unik n gojes...gamba2 dia sangat cool n best..tapi den tak dapekla nak ambek beliau......arge pon unik...**

tapi ada lagi thrill bila dorang maen2 minyak itam...pastu repair kete sama2..pastu beki2 enjin kete....bakor2 kete....pergh aku termimpi2 gambar pre wedding macam tuh....
tatau nape..padahal jiwa aku lembut...miow!......berangggannnn suda....
***tapi xdenya aku nak buat yang peten2 aksi omputih tuh...nak kena lempang laju2 ngan big boss????****

tapi bila part gambar outdoor .....aku nak camni...

macam best tuh bila dapat tangkap gamba camni...pastu kang citer kat anak cucu....ibu kamu ni memang sorang yang ganas!!***tipu***


pastu sambung plak tangkap gamba camni...macam heroin padang pasir....

tapi aku tau...macamana pon plan pelik2...aku tetap pilih pantai....huhu...
i love the beach so much...


sekiannnn...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..