Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 20, 2011

isu andaman setel... KOT..

salam..

alhamdulillah rasa lega bila da balik Kampung..
double cheese lega bila tengok mak sihat...
walaupun mata still kabur,
tapi alhamdulillah selera makan ok, pergerakan ok n yang paling penting mood sangat ok...
asik gelak je..nge3.

Sabtu tuh relax jek p jumpa mak andam..
bagi kain2 yang da lama aku simpan dalam kete...**nah!..kurang 1 beban..
**tapi layanan dia agak kurang gojes...tatau part mana...tapi layanan pembantu dia sangat best...**
***abaikan...**

ok persetujuan yang dapat:::

>>baju nikah ialah baju kurung moden yang xterlalu over...beadings2 ada...design???....baju kurung modenlah!..tapi yang penting sebelum sempat aku cakap....dorang da cakap:""kitorang akan make sure walaupon baju nikah nanti agak glamour tapi ia akan simple supaya awak boleh guna untuk majlis2 biasa""...enough!..aku lega.....dia faham...nge3

>> baju sanding ialah baju jubah..tema arabic....nge3....semangat aku bawak 2 bijik magazine Pengantin bagai (keluaran feb n Mac)....satg bila part nak tunjuk design kesayangala kununnya.... mak andam laju2 buka majalah pengantin dia (edisi latest April yang aku xsempat beli)....gojes!!!..betul2 jubah yang moden...n di edit sikit2 ikut kesimple'an yang aku nak....DONE!...

>> pelamin.....ntah nak cari mana tah design macam dalam belog aku nih.....dalam katalog beliau xde pon bunga jambang besaq2 tuh n kerusi couple...**sedikit kecewa di situ**
pastu tibe2 dia ofer kerusi mawi (kerusi pelamin kaler itam)...ooh...sangat terkejut sebab minggu lepas pernah terdetik kat hati nih nak pakai kerusi kaler itam sebab baju saya sangat soft colournya...nge3.....SETUJU!!..

part bunga..laju2 aku cari lagi dalam majalah pengantin....of kos belambak kan design macam tuh....n mak andam tu kata...no problem..ditanggung beres.....***sangat senang sekali berbincang ngan mereka***....lega lagi di situ!!


2 comments:

  1. alhamdulillah mencapai jugak hajat mu ye....semoga dipermudahkan lg persiapan..dah nak dekat majlis pe ija?

    ReplyDelete
  2. salam kak..

    alhamdulillah..tapi memang stress betul..macam2 pk..tapi macam xde pape plak yang jadi..huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..