Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 17, 2010

selamat hari RAYA aidiladha..



salam..

sebelum aku memulakan tulisan ni..
izinkan aku menitiskan setitik dua airmata sedih..**sob..sob..sob..**

semalam masa hari raya tengah berlangsung..
memang cuba men'dek'kan muka tengok orang len berkobar2 pakai baju raya..
suka ria....gelak sakan..
tapi tibe2 menitik jugak air mata nih bila tepon mak...huwaaa.
boleh dorang wat sup daging..nasi beriani..n pelbagai lagi juadah yang menyelerakan...huk3*

aku???
dengan baju tishet sehari suntuk duk umah sambil tengok cite cina pape ntah..
makan jemput2 ngan megi...**memang mood masak tenggelam!**
memang dahsyat rasa tertekan yang bercampur aduk ngan sedih...
tapi xpe..xpe...xpe...

nanti len kali hari raye jek aku balik kampung...
xkirelah kampung aku ke...suami aku ke...
xkirela raya ape..
india ke..cina ke...melayu ke..taipusam ke...
yang penting kampung!
diulangi kampung...

adei apa ntah matlamat aku tulis cite nih..
benda da lepas weh kakru..
hang teruakan jelah wat dek!

isssk..isssk..


sebelum terlambat...

'selamat hari raya aidiladha kepada semua muslimin dan muslimat sekelian....moga tahun ni, tahun depan dan tahun2 akan datang makin banyak ibadah korban yang kita akan buat...aminn"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..