Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 1, 2010

SelaMat ..

salam nuzul quran...
salam lailatul qadar..
salam merdeka...
salam sejahtera...
** salam2 yang xsempat aku wishkan pada waktunya...**

alhamdulilah sekarang ni aku da betol2 MERDEKA..

semalam..kelmarin..arituh and ari2 len yang jatuh pada ari selepas hari pembancian...
aku serabutttt sangat...macam2 kene cek semula...tambah plak pembanci macam s***.....bagi maklumat palsu pastu nak gaji jugak..siap ugut2 aku....ikotkan nafsu ni nak je aku besar2 kan hal ni tahap besar-besaran ngan pihak2 berwajib...bio ko kene panggil ngan jabatan...nama kene blacklist..jadi kes polis sebab ugut penyelia..pastu yang paling best...gaji ko kene tolakkkk sampai lebam...memang aku puas atiii....

tapi....mujurla aku dikelilingi dengan manusia yang suh aku bersabar....biarkan jelah dia dengan rezeki yang dia nak (dengan cara xbetol)...tu hal dia ngan tuhan....aku bukan sape2 tuk hukum dia....

**ABES...

semalam kaw2 shoping tuk majlis tunang...semangat giler kakak ipar eden ni nak menghias sendiri hantaran...aku pasrah jela...moga2 cantik berseri majlis nanti..hehehe...jangan jadi bentuk pelik2 dah...huhuhu

semangat nak berhari raya aku belum timbul sampai dasar lagi nih...masih sibuk ngan persiapan tunang...sampai xpasan cek xbeli baju raya..kasut raya...tudung raya...duit raya anak2....hias umah...sumee nya aku lepas...duk prepare tunang...alah...sekali arung jela...yang penting ibadah posa ok n berkat...hehehhe....

pergh rasa cam xnak lepaskan je laptop nih..menggigil2 nak menaip lagi...tapi otak aku plak cakap...." weh aku da xtau nak cakap pape..dah r..."....pergh terpaksa aku setop gitu je!!...

jap2..

selamat berbuka posa....hmmm..arini aku buka ayam percik+ kue tiaw sop+ nasi goreng + pengat labu...perghhhh mantap!...HEHE...chow..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..