Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 19, 2010

menulis lagi...

salam...


hm...betul2 aku menyepikan diri yang serabut ngan macam2 benda nak dipikirkan...
xsangka majlis simple yang aku buat mengundang banyak kontroversi...cewahh
macam artis...huhu

so, untuk menenangkan fikiran..aku pon menyebokkan diri dengan mencari keje...
taapi bukan rezeki lagi kot...still jadi penganggor terhormat...
mula2 rasa serook..dapat gebang2 lepak ngan orang2...
tapi lama2 rasa macam bersamamu...nak beli pape pun susah..
nak jejalan pon xdapat...
nak makan sedap2 pon pikir banyak kali...

tapi pengalaman beraya kat umah bakal mertua betul2 bagi pengalaman baru...
maklumlah pertama kali aku jejak kaki ke rumah en tunangan sejak kami berkenalan..
rasa macam familiar dengan rumah beliau....mungkin kerana penangan cincin pertunangan...
hehehehehe

tapi pengalaman menjadi tunangan orang betul2 membuatkan aku jadi orang baru...hehehe
cewah...rasa mcm miss kakru plak....dah ada komitmen untuk dua keluarga...
lagi pun dengan ikatan ni...kena jaga nama baik kedua2 family....bukan main taram jek...
adat2 jugak....adab pun adab jugak....kena mantain...

semalam..majlis kawen my sepupu...
meriahnya....dengan tema hitam putih..
minggu depan..minggu depan lagi..minggu2 depan lagi...
ada lagi majlis kawen sepupu n sedara rapat...
wah..meriah dengan majlis besar2...
aku jadi tetamu jemputan cukuplah...hehehe\

bila tengok orang kawen....jauh dalam hati ni nak kawen...
tapi dengan pelbagai komitmen....aku rasa belum masanya...
banyak persediaan dan persiapan yang kena prepare...
kewangan lagi...lagipun tahun depan lama lagi kan..

.hmmm

hhehhehe...love pink

2 comments:

  1. thn depan...dh x lama..kejap je ms berlalu ija..itu yg akak rasa....6 bulan sblm majlis kahwin dah kena wat persiapan..kewangan mesti mau mantap...ble tgh wat persiapan ni, br rs kecut...simpanan mau sempurna, br kte x rs stress....saat2x nk kawin makin di duga & di duga....

    ReplyDelete
  2. wah akak..makin kecut perut plak..dahla saya pon masih mencari keje...tula rasa macam banyak jek yang masih xdapat difikirkan...tapi insyaALLAH kalau niat kita nak bina masjid..moga dipermudahkan...amin...mintak2la dapat keje cepat..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..