Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

August 12, 2010

Jom wAT RuSuhAN...!!!


SALAM..

aduh semalam merupakan hari pertama puasa...
tapi xabes2 ngan problem yang tibe2 datang...macam2..

bayangkan ngah syok menikmati Ramadhan dengan lembik tapi berkobar2!
dengan meriahnya adik beradik sume balik...
tibe-tibe..

Tiba2...budak2 pembanci aku mesej...
'MANA GAJI!!..kitorang ada hak untuk merusuh...apa Lagi masalah!!kenapa sampai sekarang x masuk!!!"
Tersentap jantung aku sampai ubun2...
berdegup2 diiringi dengan denyutan nadi aku yang makin xstabil...
terbeliak !!...seumur hidup xpenah aku dapat mesej ugut macam ni...

tapi bila difikir2 balik...memang logik apa yang dorang wat..
bayangkan da keje macam nak rak 3 bulan...satu sennn pun xdapat lagi..
sekarang da masuk ramadhan..pasni raya...abes nak korek duit kat kebun mana...
nak banci lagi fasa 3...minyak kete nak mintak kat mana????....kat aku???..jangan harap...aku sendiri pon da xdan nak kuar...xlarat...

tapi masalahnya sekarang nih...cek pon nak duit!..cek paham sangat perasaan korang..tapi xpayahla nak tekan2kan cek...pikir lojikla kalau duit cek yang kuarkan lehla nak ugut2 macam tuh..tapi lani cek pon masih mengharap..tiap2 pagi dalam 2 bulan nih duk cek atm...berapa kali jek missss...tapi nak marah pon xleh...prosedur kat pejabat sume da setel...tapi masalah kat atas mana pon cek xtau....

akhirnya cek amik pendekatan diam diri...buat dekk macam xde masalah..tapi memang cek nak cadangkan kat depa..nak buat rusuhan p la wat sendiri..jangan libatkan cek dah...nanti bila wet masuk..cek lehla lega kat umah sambil goyang kaki....boleh?..

buat apa dorang susah2 nak merusuh bulan pose nih..panggil jek KARAM SINGH WALIA..suh wat aduan rakyat...konpem malam selasa kang masuk tivi...dorang xdapat penat..dapat glemer lagi..xnak????..pastu selitkan sket nama penyelia...hehehehehe

2 comments:

  1. baner?baner apa madey..banner gambaq depan ni ka..aku pakai photoscape..nge3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..