Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

August 17, 2010

aku BersYukUR padaMU...

salam..
alhamdulilah semalam merupakan hari yang best....
tapi ada jugak sedihnya...huk3..**jangan emo...rilek2

meeting semalam memang gempar...
mungkin disebabkan tekanan emosi mereka yang agak membara2..
akhirnya kali pertama pembanci aku naik suara n naek angin...huhu
kecoh mecoh pejabat meeting...
terguris sungguh hati kecik aku ni....***jap2...nak lap air mata..huk3.

pastu aku terus tenangkan diri lepak2 kat pejabat daerah...
luahan perasaanla kononnya....
sampai termasuk topik tanggungjawab berumah tangga..raya..renovate umah..makan2..hmm best plak gebang2 sekali sekala ni...hehe.***weh2... lari tajuk tuh
ok2..stret tu de poin..

tibe2...pembanci aku tadi kol:::
'Jah!!..gaji da masuk..bulan 6 punye...hehehe..tadi alias cek...dalam seratus lebeh...okla tuh at least nampak la jugak duitnya...hehehe.."
***ekcelli bulan 6 dorang just attend seminar 3 hari jek...
bulan 7 baru start keje banci...sape nak bagi weh seratus macam tu jek.....

ALHAMDULILAH...memang kalau dorang lega..aku seratus kali lega...hehehe

terus aku mengkecohkan perkara ini dengan segera di dalam pejabat yang hening tuh...

pastu apa lagi dengan berkobar2nya dak2 pejabat ni pegila cek gaji sume pembanci dalam sistem...aku pon xpaham sangat pon macamana dorang buat...tapi yang peliknya...

pelik..

xsemua lagi dapat...just 6 orang pembanci aku n sorang pembanci lain je yang dapat masa tuh...
n termasuk aku xdapat lagi...

masa tuh heran sangat sangat..tapi dorang cakap masuk berperingkat kot...
tapi jauuhhhhh dalam lubuk hati aku...aku rasa nih anugerah tuhan nak tolong aku...alhamdulillah..

n pastu aku sangat bersyukur dan gembira sekali semalam walaupon hakikatnya gaji aku sendiri pon x masuk lagi....

p/s:::senyum boleh merawat macam2 rasa hati....so...senyum jek walaupon sedih....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..