Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

June 5, 2010

ummm CAKKKK!!

apehal la tajuk kali ni xganazzzz>><<<

gigil jek tangan ni nak menaip2 entry baru walaupon siyesss!!!!!
aku xde idea

semalam..secara rasminya tepat jam 9.43 malam aku dapat anak sedara boy..hehe...sangat jepon sekali mukanya..hehehe...jadi secara otomatiknya anak sedara aku berjumlah 9 orang secara totalnya...7 girl 2 boy...

menjadi supervisor kepada bibik kak nana kat pasir gudang betul2 buat aku jadi pemalas....hehe..
tugas aku just::
~~makan
~~minum
~~jaga atin
~~tengok tivi
~~tido

pergh betul2 rasa janggal....

akhirnya balik kampung n wat xtvt seperti biasa....
...lega sekali..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..