Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

June 14, 2010

ape2 jelah...

salam...

aduh..
hari ni aku rasa macam sangat bizi jek...**macam...ok**huhu

pagi tadi pas balik jogging..Animated Pictures Myspace Comments

mak ayah ajak kuar beli cat...nak mengecat umah sempena raya ni..
konfirm korang cakap...""mak ai..gile semangat raya minah ni..""
hehe3..
tapi tulah realiti family ni...sonok..nanti bila orang sebok2...kitorang da boleh sengeh jek tengok tivi posa nanti....>>.baek punye plan..>>


pilih punya pilih...last2 beli kaler ijau jugak..sama macam yang lama...
just nak topup sikit2 kasi nampak baru...dalam pon putih...
baru nak wat kaler macam 'deco bersama eric"....warna warni...touch-up situ sini...
xsempat abes cakap agi...ayah cepat2 cakap....xde tukar2...dalam kaler putih jek!!!..titikkk..
senyap jelah...huhuhu

balik tuh singgah kipmart..beli belah bagai...semangat aku tawar menawar arge ikan siakap....
yela misi malam ni @ esok nak wat siakap 3 rasa...nak tengok dapat r 3 rasa tu...huk3

sampai umah jek...terus mak cakap....jom wat laksa...aduh....mujur bibik kak nana ada kat cni...kurang sikit keje aku...hehehehe.....>>>semenjak dua menjak ni pemalas eh ko kakru!!!..nak kene??....>>>>

tetiba masa budak2 ni men kejar2 kat luar umah...b.ngah pon datang dengan sengeh...belom sempat beliau berkata2....k.long n yaya laju2 cakap,...

"kak ru!! malam ni mak nak wat steambot....bahan2 sume da beli tadi...jangan lupa datang ramai2 malam ni @ petang ni...suka atila...yang penting datang"""

hmm...xde maknenye aku nak tolak...Animated Pictures Myspace Commentslau xjempot pon..aku datang x...hehehehe




***kata aku dalam ati...****

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..