Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 27, 2010

nervous..


nervous........

macam2 tuh rasa....
lani aku kat penang....
watpe?????

alhamdulilah kesinambungan interview kat UUM ari tuh..aku termemasuki senarai shortlist tuk second interview...kat Penang.....n mujur liya', awien, Pida' dan nozie..ada kat cni...jadi secara otomatiknya aku stay umah dorang....

sebenarnya....

hati ni....memang rasa pape ntah.....interview tuh kejap lagi....

arini (28hb 04 2010) pukul 1 petang kat menara liang court....

aku da abes pikir...kalau xdapat keje pon xpela....at least aku dapat bercuti kat cni.....konon2 nye 2 in 1...tapi berharap jugak..biarlah dapat....xpayahla aku pegang title penganggur bertauliah at least>..

macamana ni....aku rasa sangat nervous sampai xterkata....

Ya Allah!!!
tolonglah aku....

harapan aku kepada korang2.....

tolonglah doakan aku sekali...


huhuhu

2 comments:

  1. jawatan pe ija pi interview tu...klu dpt khabarkan berita gembira itu ek

    ReplyDelete
  2. baca doa byk2x agr hlg rs nervous..

    P/s: ija, dpt jemputan invite ke blog akak tak?akak dh private my blog

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..