Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 1, 2010

Duniaku MAKAN!!

apesal tah..makin aku nak berdiet..makin banyak plak aku makan..bila xpenah terpikir nak diet..banyak jugak aku makan..hidup aku ni untuk makan ke aku makan untuk hidup..tapi awas!!aku pon da pandai mencerewet..mengada2 nak memilih makanan..kononnya xsuka makanan samela..tapi padahal lau kat umah sewa..suara sumbang yang selalu sound aku berbunyi: "weh rukijah!,..ko ni xbosan ke ari2 makan benda sama..kentang! kentang! kentang jek..aku yang tengok ni pon penat.."..pemilik suara terpaksa aku rahsiakan untuk tidak mengaibkan beliau...

yeje..abes aku nak makan apa lagi..same jek..lau kat umah masing2 da ada trademark sendirik!!..ain mesti nak masak cendawan yang macam taugeh tuh..penuh kat peti...kak zu pulak..pon mesti cendawan..xkirala cendawan butang ke, cendawan putih ke..selagi namanya cendawan..kak zu akan goreng ngan suhun...dorang memang pandai masak..aku plak???mestila dulu kini dan selamanya my feveret jemput2 kentang, kentang putar, kentang goreng, sambal goreng kentang n segala atuk nenek kentang...aku selalu merinduimu kentang...hu3..

apasal pulak aku memasukkan entry melalut nih..ala..>>biala..aku suka citer pasal kentang..he3..
dengarkanla...lalalala...ni la snap shot yang bertitle 'aku seorang gile makan'...


dinner kat hailam kopitiam..selamba jek ngap sepinggan chicken chop..pastu mengunyah tanpa henti..itukah aku yang sebenarnya???


lusa kemudian sambutan hari jadi fifi n hasyir..kek eskrim..wowwi!!..hepi belated besday fifi n hasyir..

aku?>>macam biasa mem'bizi' kan diri untuk memilih makanan..6 spesies pizza tu..memang r makhluk macam aku ni akan rambang mata...


dan akhirnya..aku berjaya me'ngap' 3 potong pizza + sepotong kek + air ribena...kembung my 'perot'...

xdela sesi makan2 sangat...tapi macam banyak jek aku makan kalau di totalkan keseluruhannya..

4 comments:

  1. makan...makan...makan...anem pn wat keje tu je kt cnih..huk3

    ReplyDelete
  2. memang hobi kita sepesen la anem..hik3...boleh wat fans club ni...

    ReplyDelete
  3. ai kak ina..hehe...macam da jadi tabiat makan banyak..huk3..help me

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..