Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 8, 2010

aku rasa....


rasa2nya apa yang ak nak tulis????~~cepat r teka..hehe

sbenarnya entri kali nih macam soalan menyambung karangan masa kita amik SPM dulu..actually aku paling suka karangan..sebab tula aku suka mengarang benda yang merepek2 macam nih..yela..result yang paling banyak menyumbang kegembiraan dalam hati aku masa tu pon BM jugak..oooh indahnya saat tuh...padahal bahasa perantaraan aku lintang pukang jek..bahasa pasar, rojak, bandar, kampung, pelat, sengau sume aku guna ikut kesesuaian majlis..tapi aku paling suka cakap mix..hehe...rasa selesa..~yeje~..
eh..dah2..intro panjang sangat ni weh...!!

ok straight tu de point!!!!..ok kita sambung karangan kita yek....aku rasa...aku rasa...aku rasa...

..aku rasa aku da kurus!!!

hak3..**poyo nak mampos~~porch bag pon da kecik..hehe..baru aku tau aku xboleh makan berselang seli ngan air...memang dah bertahun2 orang tegur..tapi wat dek jek...sebab besenya dia mengecil balik...tapi ari tuh makin mengembung...(man sound kuat2 beb) masa sarap ari tuh...mangkok ayun ko man!!!...aku da cuak sampai berpeloh2....last2 aku nekad da xnak makan selang seli ngan air lagi..JANJI!!..hehehe

mujur 2 3 ari dia da ok kembali..serik weh..aku kene la jaga penampilan yang pape ntah nih..kejap warok, selekeh, kemas cun2, gonjeng, serabai dan yang sewaktu dengannya...kalau aku xjaga diri aku..sape lagi..kang sakit kang...da xleh makan kfc banyak2..aku jugak yang sedih..pilu..sepi..kempunan dan macam2 lagila perasaan yang datang...

dahla weh..banyak cakap plak...xde keje ke??!!>>

6 comments:

  1. Salam Ija... Salam kunjung balas dari akak - mamahawa.bs :) akak dah follow Ija :)

    ReplyDelete
  2. salam kakru,

    Pasang shoutbox kat sidebar?
    Senang nak berinterasi.

    ReplyDelete
  3. pouch la bukan porch...kiki, xbes la entry ko dah...bg la yg syok2 lucu2 skit..-SI-

    ReplyDelete
  4. alolo..nanti aku masukkan citer baru eh....aku nak citer pasal ko jek...hak3

    ReplyDelete
  5. ija ni...sejak akhir2 ni banyak cite psl makan..apa dh jd nie??

    ReplyDelete
  6. makin da keje ni makin best plak makan kak..huhuhu...ketakutan je kalau kegemukan...huk3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..