Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 13, 2009

HePy BeSdAy TO mEE....


tanggal 8hb disember ari tuh..maka genaplah umur aku 23 tahun...
alhamdulilah..aku masih hidup dengan baik..

thanks pada korang yang telah wish besday ku ini..
aku sangat menghargainya..
touching sangat bila staf Secret Garden celebrate besday aku..he3

besday aku kali ni di sambut kat restoran alissara (restoran makanan thai)
masa tuh pas abes keje..
masing2 konvoi ke sana..
aku? of course sengih jek tumpang kak zue..he3


terima kasih kepada staf2 secret garden ( kak zue, k. ain, man, hashir, ain) kerana memberi kenangan indah ni untuk aku tahun nih..he3


kadang-kadang aku terfikir dah tua ke???>>> perhatian kepada mak aku: cepat2la kawenkan kakru..hek3..

malam tu jugak kitorang makan sepuas2 nya..antara hidangan yang disediakan adalah:
tom yam campur
ikan masak stim
sotong goreng tepung
daging masak halia
pulut mangga
kailan goreng
nasi

alhamdulilah sumenye fevret aku..tapi sebenarnye nama makanan nih aku tulis ikut sedap ati aku jek...actually dia ada nama len dalam bahasa thai..xsempat aku hafal...sebabnye???>>aku sangat lapar ketika itu...huk3

akhir sekali aku nak ucapkan thanks lagi banyakk2...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..