Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 9, 2009

Presentation Sm..

6hb...selasa yang amat mendebarkan..

pagi yang kelam kabut...
6.30..usai je solat subuh....ARGHH..baru teringat..handout xprint agi..slide x masukkan nama group..video xleh kuar..baju..x iron lagi..(mesti korang da mula membayangkan aku adalah seorag yang sangat lintang pukang)

lalu dengan energy kekalutan yang sangat power..bergegas p bilik ain n roger ain edit slide selaju yang mungkin..n then p kejut Fath tuk menggunakan servis printer di bilik beliau..lalu mandi dengan sempoi..

8.00 pagi..masih di bilik..sedangkan tika saat dan waktu begini..presentation telah bermula..En. Haim pula telah memberi amaran xboleh lewat!!!!..masalahnya kitorang da lewat..hu3

8.30 pagi...segalanya baru selesai..berlari turun tangga blok..dengan pakai kasut tumit anim..hu3..seksanya kaki ku..tapi bagi menonjolkan imej korporat..xkan nak pakai sandal plastik aku tuh..sangat dahsyatt....

8.35 pagi..xdan!!!xkan nak jalan kaki..akhirnya en.nazri sudi menghantar kami..alhamdulilah

8.45 pagi..akhirnya sampai kelas..masuk dengan perasaan kecut perut yang teramat sangat...kot2 kene halau...tapi nasib menyebelahi kitoang..mood beliau baik hari ni..

masa berlalu..prepare..prepare..n prepare tuk presentation..sampai xlunch..

5.45 petang..akhirnya turn sunway City tiba..hu3..setelah serabut yang amat..(yela..dari pagi agi sampai petang tuh..) gagahkan diri juga tuk present di hadapan..alhamdulilah kitorang xdelah kene tembak sangat..,he3..sedap aku goreng TOWS matrix..

klah..cakap banyak pon xbest jugak...so, inilah hasil shoot yang kami perolehi pada hari berkenaan....he3>>>>

gambar korporatla konon-kononnya...


Sunway City + KFC Holding


k lah..salam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..