Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 23, 2009

FInal ExAm KemBaLi Lagi..



baru semalam submit keseluruhan esemen..
lani tinggal oral jepun n online kuiz IB..xtaula nape liat sekali nak wat online quiz tuh..hu3..

n sekarang jugak tinggal lagi 13 hari tuk bermulanya first paper aku..hu3
sm plak tuh ..
tapi before berhempas pulas..aku da janji nak bagi minda aku rehat n berhibur dulu..jeng3
yela dah berhempas pulas dia berkhidmat tuk aku akhir2 ni..sampai xnak tido..xnak makan..xnak senyum..dan macam2 lagi..

so aku, ya', ain, pida n kerul da merancang tuk p piknik isnin ni..wat bbq n mandi manda sepuas hati..hiiiiii
lani pulak aku sedang meluangkan masa tuk menonton filem2 aksi yang sekian lama aku save..
pastu berhempas pulas ganti slot lab mana2 yang kosong..yela disamping membuang masa berhibur..cari duit jugak..ni pon tuk kebaikan aku bulan depan jugak.

1 jek yang xbest sangat..hu3..company praktikal aku..secret garden da komitmen da nak tolong aku..tapi UIL asik2 cakap xdapat pape..kecewa giler rasa hati ni..terkilan..moga2 sume ni dapat setel before tiba tempoh tok aku start study..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..