Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 26, 2009

Xnak Balikkk!!

siang tadi tertengok wallet..n secara xsengaja tertengok tiket...hu3..esok aku terpaksa naik bas balik Kedah..kali ni merasala naek bas Super Nice pukul 10 malam..mintak2 mantain super sampai alor star..

tapi yang peliknye..arge tiket melonjak2 sikit demi sikit..dulu arge rm50 jek..tapi lani da cecah rm75..selambe je..masa raye ari tu lagi r kaye tokey2 bas hampeh ni...bayangkan tiket johor leh cecah sampai rm95..tu pon bas tambahan..ntah2 bas sekolah..nauzubillah..n secara terpaksenye raye ari tu aku balik nek bas turun kajang...hu3..

yang super nice ni pon satu..ari tuh suh bang Li(abang kandung aku) belikan 2 tiket..tok sepupu aku sekali...sat g tergamak kaunter tuh satukan 2 seat dalam 1 tiket..ni pon aku masih gementar menunggu apa yang akan terjadi esok...jeng3...

sebenarnye aku ngah kekenyangan nih..baru makan berbuka posa 6 ngan parentz tadi..tapi aku ni peneman jek...he3..jadi sebelum aku tido sia2, baik menulis-nulis kat cni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..