Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 10, 2009

selamat menyambut ramadhan..

xtaula memang best arini..aku bangun tido dengan kelegaan yang teramat sangat sebabnya:

1. malam tadi kitorang dah pulun habis-habisan tuk siapkan anual report Sunway City..sampai kul...3 pagi xsilap..maknenye progress SM da nak sampai ke penghujungnya..Hoorey!!

2. aku tersedar pukul 11.30 (da solat subuh..jangan nak suk zon)..maknenye tido yang agak mencukupi..

3. petang ni ada majlis berbuka posa ngan anak yatim..sepatutnya majlis start kul 3 tapi ditunda kul 5..lega sangat..sebabnya aku ada slot lab pukul 2-4..maknenye xpayah cari pengganti..he3

4. malam ni ada cite nur kasih..n slot aku da dtukar ngan nana...maknenye lehla tengok citer tanpa gangguan customer yang duk merungut komputer hang..print lari la n sebagainya lagi..(bukan nak merungut..)

5. minggu depan nak balik raya..bangun tengahari jek aku terus layan lagu raya..memang menjadikan mood aku bertambah baik...he3

6. malam tadi akhirnya 'aiishiteru' mesej aku..rindu semakin mantain..mungkin pasni aku boleh kot cuba melupakan ko bah..tapi aku lega..kita dapat mesej dengan kata2 yang selamba..xperlu rasa serba salah n sedih..Cayok2!!..

8. ni je kot setakat nih..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..