Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

August 11, 2014

hari raya... ok lagi kan kalau nak cite... :)

salam,

sebelum cerita dimulakan..sebelum melalut sampai xingat pucuk pangkal... 
saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri pada semua... ingat tau... sebelum puasa 6 make sure puasa ganti dulu k. peace!

alhamdulillah raya tahun ni yang paling lamaa cuti... start Jumaat 25hb July sampaiiiilah 3 hb Ogos 2014! almost 2 weeks! haha... da macam cuti kahwin!  Tu pon sambung lagi 3 hb - 4 hb sebab mc.. suara da xkeluaq plak tiba-tiba...demam panas.. ( T _ T ).. Bayangkan bila naik keje.. mooood dia xde langsung....huhu
 
tema baju tahun ni kelabu / grey dengan pink pink sikit... ok la last minit.. 2 malam terakhir tu abes berpusing keliling bandar Kota mencarik.... strategi utk dapatkan tema kaler... cari dulu baju yang cantik n sesuai untuk Raudhah... baru mak pak dia plak.... buat kaler reference.




ok la adil n saksama plannya.. 4 hari di Kota n 4 hari di Batu Pahat... Hari- hari lain yang terlebih... kita boleh kemas rumah kat KL..



 jap.. gamba udang sambal petai ni is the must!.. ooh.. sebelah tu kuah kacang versi mak.. TERBAIK!


OK LAST! GAMBAR FAMILY LAGI... best!



2 comments:

  1. cik jijah.. lama tak update blog.. hamboi sakan beraya..

    ReplyDelete

  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..