Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 26, 2011

Bila banyak perkara gembira berlaku serentak...

salam..

alhamdulillah minggu2 kesedihan aku berakhir semalam..
mak da dibenarkan keluar hospital...
of kos aku membayangkan mak mesti ngah sengeh je pagi ni...
pastu mak akan kembali duduk rehat2 n jalan2 kat bawah pokok pelam...
xpun teman ayah tebas rumput2 liar kat belakang rumah...
or mungkin jenguk2 kebun mini mak.....tegok benih2 lobak putih kegemaran mak membesar..
n lunch tuh mak da boleh makan masakan kegemaran...
of kos tempoh ayah membujang da expired...hehehe

n kebetulan esok gaji...
xsabar aku nak balik.....berkumpul ramai2 n makan2 besar kat rumah...
n kebetulan family tunang pun bercadang untuk bertandang...
mungkin tarikh2 penting dalam hidup aku akan bermula...
or mungkin xpasti n kabur2 lagi...
macam2 ada.....
teringat bila ramai ahli keluarga yang proppose satay lagi...
nyammmm...kecur la apa lagi.....
tapi aku da nekad....should pay 100% attention to my parents DIET!
**jangan main2**

tadi pulak..
one of my opismate propose rumah teres..
omaigod da lama sangat aku mencari2 rumah teres..
instead of rumah flat or apartment..**sangat2 x privasi**
n konfom sekali mesti x exceed my ciput bajet...
cukup2la takat boleh tido n bina life dengan hubby...
tambahan pulak dikelilingi oleh warga BIT yang sporting...
sangat2 mematuhi terma dan syarat yang diperlukan...
lebih2 lagi my bakal hubby selalu outstation...
so, sebagai seorang perempuan or bakal his wife..
menjadi satu kewajipan and kemestian untuk beliau memilih rumah dan persekitaran yang selamat....

lepastu...
tadi ex rakan sekerja di Bank Rakyat...
kol n mengesahkan bahawa BIT merupakan panel Bank Rakyat..
alhamdulilah..rasa macam nak tercapai impian aku memiliki aset sendiri...
untuk pengetahuan anda sekalian....pinjaman dengan bank rakyat sangat berbaloi..
kadar faedah yang paling rendah...**promote sat**
n mestilah aku nak layanan yang terbaekkkk....
bukan apa....kita kena gunakan peluang keemasan yang disediakan oleh pihak kerajaan..
100% loan untuk pinjaman perumahan!

n perancangan untuk usha rumah tiba2 jadi party besday untuk 2 orang opismet...
**hepi belated besday kak nona n hepi besday budak kecik***

n sekarang aku kena fokus kepada gaji esokkkkk.....hihihihi
(rumah, kete, bil, kampung, simpan, barang)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..