Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

May 23, 2010

sengal Dowwwh..

aduh...aku da boring kaw2 dowh duk sengeh jek kat umah...tolong aku cari keje kat johorrrr....
sebab tulah syarat tuk aku keje lani...MUST BE IN JOHOR!!!

ari tuh pegi intrerview Ambank...depa ofer aku bahagian marketing position kat alor setar Kedah...wah..aku da xcited..syaratnya kene bawa kete...mana ceq ada kete...huhuhu

pastu second call...depa offer lagi kat Langkawi..kali ni duk dalam branch...lagi satu problem...jaohhhh...ceq xdak kroni kat langkawi..

last2..aku duk sengeh jela....membe2 kat bank rakyat da suh anta resume....

alhamdulilah sekarang ni kak nana ofer aku amik kete kenari beliau...best jugak...tapiiii....banyak dowh tapi2...bila ko nak keje ni makcikkkk...

aku keliruuuuuu.....tolong sekolahkan aku..!!!!....

4 comments:

  1. xpe..xpe..buat la pilihan yg terbaik

    tp kenapa johor ya?suami bkl org johor kot ek? sbb tu kot nk sgt dok johor ye???hehehe

    ReplyDelete
  2. aduh..kak ina cepat je tangkapnye....hehehe...doakan saya kak...

    ReplyDelete
  3. entah2x kawin dulu dr akak pe...x sempat dpt keja, trs dh jd wife..hehe

    ReplyDelete
  4. aminnnn kak...hehehe..tapi saya nak akak kawen dulu jugak...hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..