Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 17, 2009

inikah dugaan ku terima...


tiba2 malam ni rasa cam nak nyanyi lagu fauziah latiff tuh..

adik beradik aku ada 9 orang..
aku anak ke tujuh..
n the first female pastu lahirlah adik pompuan aku..
maknanya ada 7 lelaki n 2 perempuan..
xde istilah manja2..
sume dilayan sama rata..n aku bahagia..
mungkin sebab tu kot pantang betol aku orang nak manja2 ngan aku..

sekarang nih yang tinggal kat umah adalah..
mak, ayah, lah n taufik..pasni tambah aku plak..he3
abang2 ku yang lain sume da kawen kecuali b.li..
b.li duk umah sewa kat Jb..

aku sayang dorang..
n aku tau dorang sayang aku..
sebab bila aku mintak tolong..mesti dorang tolong..
orang cakap sebab aku anak manja..
tolonglah..sangat xsetuju..
mungkin sebab aku di perantauan dari dulu lagi..
of course dorang risau..
lagi2 my parents yang sangat aku sayang (mmuah)

tapi tadi aku dapat berita..
bulan lepas adik ponpuan aku (lah) demam seminggu..
da sembuh..
ari tu adik lelaki aku taufik masuk wad selepas demam seminggu akibat tekanan darah rendah..
da sembuh..dan sedang berjuang tuk SPM..
semalam..
ayah demam..
alhamdulilah da sembuh..
tadi abang atas aku (b.ni) pn masuk wad..kat JB plak tu..
sebab saspek denggi berdarah..
abang aku lagi sorang (b.li) plak..
ngah bercuti di rumah sebab saspek denggi juga..


Ya Allah..dugaan apakah ini..
tambahkanlah keimanan kami supaya sentiasa redha dengan ujianmu..
lindungilah keluarga kami dari sebarang keburukan..
semoga ujian ini menjadi penghapus dosa lalu..

di saat aku stadi tadi..terngiang2 suara b.ni kol..syahdu sangat..
kakru sentiasa doakan kesejahteraan semua ahli keluarga kita...Amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..