Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 7, 2014

Bila saya dah belajar lukis..

salam,

Sejak Raudhah da menginjak usia ke tahun ke 2 ni..aku semakin bersemangat nak explore minat beliau...n pelajaran pertama adalah drawing!...

.' alah..drawing??? budak budak sekarang ni kalau bagi apa pon menconteng jugak...xpayah di latih..'...betul x? tapi bagi aku....aku nak dia belajar jugak...kan kalau buat sesuatu yang terlatih lagi baik dari main taram je... so next time kalau Raudhah da pandai menconteng....hopefully beliau menconteng 'sesuatu'....

first time bagi set colour n drawing paper ni....Raudhah tekan titik titik je...belum pandai nak conteng apa apa... make sure! untuk kanak kanak seusia Raudhah ni xboleh bagi saiz kaler yang comel comel tu..habis ditelan nanti......ambik saiz JUMBO punya......





 sekarang dah jadi rutinn..kalau xdapat pegang benda ni n patahkan colour tu xsah... xpelah nak...janji kamu belajar n buat sesuatu yang berfaedah.



macam-macam style nak menconteng ni.. 

 haaah! mami...amikk gamba je keja...buatkan susu kan da betul..

lepas tu...sikit sikit sikit....ayaah...ayahhh...tuuu duk cite pasal apa la tuu berdua.......

1 comment:

  1. pandai dah colouring ye.. jgn conteng dinding tau aina

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..