Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 19, 2014

Asam Pedas terbaik!

Salam,

dah 2 hari berlalu..setia lagi simpan gamba ni dalam hp..sebagai 1 penghargaan kepada bob sebab bini beliau bekalkan lauk asam pedas ni...sedap gila!....100% menepati citarasa saya...

cerita dia begini....disebabkan beberapa hari lepas, saya dan bob terpaksa bawa beberapa orang guest dari Australia untuk jumpa client bersama sama...jadi saya mengambil jalan bijak dengan pool saja.....jimat gila n syok xpayah drive....bob ok setuju...sebab beliau senior..haruslah kan.....

tiba-tiba..pada hari ke-2 beberapa plan tergendala dan kitorang terpaksa balik lewat..maghrib baru sampai rumah bob siap pakej amik Raudhah kat Taska..touching!

tumpang solat maghrib n sebelum balik bini bob dengan ikhlasnya hulrkan bekal ikan masak asam pedas ni....alhamdulillah


sampai rumah apa lagi..bedal berdua dengan Raudhah...perghhh..rasa dia...sampai aku hirup macam sup...en ayah pulak xde..dahla asam pedas feveret all time.

katanya resepi asam pedas ni letak belacan muar..hmmmmm....aku? memang fail kalau buat asam pedas..

2 comments:

  1. ya Allah jah... tgk gmbr pun mengiurkan...hahaa

    ReplyDelete
  2. haha..tu baru tengok gmba je...kalau dapat tu 2 piggan boleh pegi..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..