Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 23, 2014

A minutes @ Dataran Putrajaya

Salam.,

akhir akhir ni memang rajin gila turun Putrajaya..cari opportunities hujung minggu...projek besar keluarga En Amin!.. paling terkesima kejap sebab tiba-tiba tersampai dataran Putrajaya ni...JEM! baru pukul 5.30 kot...rupa-rupanya kat dataran putra ni memang port riadah ibu bapa yang bawa anak anak kecil... try sat bawa Raudhah...alang-alang kan.

first time lepaskan...kemainn suka dia...riang ria lari kat dataran yang luas terbentang tu...tapi kena hati-hati pantau anak sebab ramai orang duk main skateboard, kereta kontrol...laju-laju plak tu...xde batasan speed trap langsung!...hopefully lepas ni ada pantauan keselamatan dari pihak yang terbabit.

ok da abes cite pasal anak orang...cite Raudhah plak... aku tertarik sebab pertama kali nampak dia loyal gila minat kat something...contohnya kucing kat bawah ni:


xkira kat pasar malam ke...mana-mana lah dia mesti nak kucing ni...rasanya dekat berpuluh kali jugak dia tunjuk hint nak minta...aku buat sajeee jek...hati kena tegar!

sebab? aku xtau kenapa...renungan mata anak kucing tu seramm sangat..

TIBA-TIBA! kat sini dia boleh customize kucing tu letak spek....kelakar gila...kreatif penjual ni...dia buat kelainan sikitt je..keputusan aku terus berubah.



yang xtahan tu..Raudhah nampak je kucing ni tengah mengiaw2 tengah jalan...dia terus kutip, peluk n sambung jalan....selamba!... masa tu lah aku sayup2 dengar penjual tu jerit..
 " DOBLAS RINGGIT JE KAK"..


n hari tu akhirnya Raudhah berjaya membela sekor kucing mainan... tu pon sebab ada spek! tu pon, x abes abes mami pesan...kalau sampai spek tu tanggal...mami buang miow ni tau......

note: macamlah Raudhah faham....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..